tiistai 8. huhtikuuta 2014

Meikkipussilla

Vaihteen vuoksi siivosin kylppärin laatikoita. Joka oven takaa löytyy jotain kosmetiikkaa. Oli kyseessä sitten hiustenhoitotuotteet, rasvat tai meikit, on minulla selkeät omat suosikkini.

Meikkien kohdalla valtaosa tuotteista jakautuu kahden merkin kesken.




Meikit, joita käytän ahkerimmin: Dior ja Lily Lolo.

Muutama vuosi sitten siirryin meikkivoiteista kokonaan mineraalimeikkihin. Olin skeptinen, sillä olen atoopikko. Ihoni on välillä todella kuiva, laikkuinen, ja noh.. kaukana täydellisestä ihosta. Alku oli opettelemista, mutta uskollisesti olen mineraalimeikeissä pysynyt. Näistä tuli kerta heitolla minun juttuni! Olo on kevyt, ei meikattu, eikä iho ärry näistä. Alkuun kokeilin bareMineralsia, mutta en oikeastaan enää muista miksi koin Lily Lolon tuotteet paremmiksi. Tilaaminen ainakin Lily Lolon omilta sivuilta on helppoa, että olisiko syy sitten siinä. Myös sävyvalikoima on laaja ja näytekokojen tilaaminen mahdollista, joten suuri plussa siitä!

Diorilta löytyy taas monta kestosuosikkia, joita ilman en voisi kuvitella eläväni. Yksi niistä on kulmakynä. Täydellinen sävy minulle ja toimii vain täydellisesti. Tämä myytiin aikoinaan minulle sanoilla `en voisi enää kuvitella käyttäväni muuta kulmakynää´ ja samaa sanon nyt myös minä! En osaa edes sanoa mikä yhdessä kynässä on niin ihmeellistä, mutta kokeile ihmeessä itse :)

Toinen, josta en enää koskaan luovu on Joe Plascon Xtra-Lite valoväri. Sillä häivytät kasvojen juonteet ja varjokohdat. Superhyvä tummille silmänalusille! Voit myös käyttää valoväriä kasvojen korostamiseen. Ennen tätä pientä ihmenapppia ostin aina valokynän, jonka sain kulutettua joka kerta uskomattoman nopeasti loppuun. Siitä syystä, myyjän vinkkaamana ostin tämän pienen, mutta äärimmäisen riittoisan valovärinapin. Nappi on ollut minulla nyt muutaman vuoden ja vaikka se onkin ollut kovassa käytössä, näyttää se siltä ettei sitä olisi käytetty juuri ollenkaan.



























Make Up For Ever Sculpting Kit korostus-ja varjostuspaletti kasvojen muotoiluun. 




















































Diorin rasiat kätkevät taakseen poskipunia, sekä viisikkoja. Kuvassa varsin ärhäkän näköinen Barbie-puna voi näyttää melkoisen villiltä, mutta on todellisuudessa mitä ihanin ja raikkain. Poskillani kevyt ja raikas, ei lainkaan tunkkainen. Käytössä joka ikinen päivä. Viisikot ovat laadultaan erinomaisia. Pyrin metsästämään niitä alennusmyynneistä. Päädyn myös ostamaan irtopuuterin aina Diorilta yhä uudelleen ja uudelleen :)

Viimeistelyyn esim. kulmaluille tai poskipäille sipaus Lily Lolon Stardustia. Tämä on minulla näytekoossa ja se on kestänyt jo yli vuoden! Minulta löytyy myös aurinkopuutereita näytekoossa. Ne ovat niin riittoisia ja kustantavat n. 1,5£, voitko kuvitella!

Paljon mieluisia luottomeikkejä, mutta vielä on se täydellinen `the ripsiväri´ kateissa. Jokaisesta löytyy aina jotain parannettavaa, mikä saa minut aina ostamaan uuden, erilaisen ripsivärin testiin. Jos olet löytänyt täydellisen ripsivärin, vinkkaathan minulle!? Hakusessa on myös vielä täydellinen nude huulipuna. Pari olen kotiuttanut sen jälkeen, kun olemme myyjän kanssa kokeilleet lukuisia vaihtoehtoja. Kaupassa on tuntunut, että ne voisivat toimiakin, mutta jostain syystä en sitten käytössä ole niille niin lämmennytkään. Nude näyttää niin monella todella kauniilta, enkä suostu uskomaan, ettei minulle mikään nuden sävyistä kävisi!

Kuten kuvista huomaatte, ei arkimeikkiini kuulu rajaukset ollenkaan. Huulipunia en myöskään arkena osaa käyttää vaan ne korvataan kiillolla. "Pyhämeikit" oleilevat meikeille hankitussa työkalupakissa, joka on ihan oikeasti varsin kätevä meikkien ja kosmetiikan säilytykseen :)

Olisi kiva kuulla löytyykö meiltä samoja suosikkeja, tai niitä ehdotuksia täydellisestä ripsiväristä :) Jos sinulla on mielessäsi jokin muu ehdoton must have-tuote niin siitäkin saa vinkata :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti